3 december

Skrev ingenting innan skolan men det var för att jag försov mig, typiskt va? 
Annars har dagen varit ganska lugn förutom ett engelska oförberett prov men jag tror faktiskt att det ganska bra! En till sak som är lite halv dålig är att jag tror att jag tog sönder min ipod, fast det var faktiskt inte mitt fel om jag ska vara ärlig! Den slutade bara funka helt plötsligt och sen gick den inte att sätta på :O men jag ska testa att ladda den eller be min pappa om hjälp. Men ja, vad händer idag då? plugg plugg plugg och sen kanske jag ska träffa emma bästis på kvällen en stund, maybe go on a walk or something? Men nu måste jag plugga spanska, har nämligen spanska prov imorgon hoppas det går bra.. menmen skriver lite senare, kisses.


tog kortet när jag gick hem från skolan, fint va? (:

/Miriam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0