andra advent /Miriam

God Morgon!
Idag är det söndag även andra advent, åh man känner hur julen bara närmar sig. Jag längtar otroligt mycket, min födelsedag är ju en vecka efter julafton (Jag fyller år på nyårsafton) så det är rätt kul också!
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske plugga lite grann men sen så får man ju inte missa oth (one three hill) och GG (gossip girl). Haha ett ganska meningslöst fakta är att jag faktiskt har läst alla gossip girl böckerna innan ens serien kom ut på tv. Och jag kan säga att det är helt olika saker som händer i böckerna än som händer i serien. Jaja, det var lite onödigt fakta ni fick veta. Tror att jag ska pallra mig upp ur sängen nu och äta frukost. kissies /Miriam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0