frågor&svar

hallå där! har precis duschat och sitter och äter choklad, va såå grymt sugen så de finns inte! som tur så kom mamma hem helt plötsligt och ba; här och så gav hon mig en chokladkaka! tack mamma :d hih men iaf, annars idag har jag inte gjort så mkt, har den-där-veckan nivet.. så har bara vilat och sånt dära. så ja, va väll de jag hade att berätta hah. men tänkte svara på frågorna vi fick, fick ju nåra st iaf! :) så ah, här kommer dom;

Anonym;
är det någon av er som gillar ngn ?
jag talar ju bara för mig själv men, kanske de.

anonym;
vad för filmer gillar nii?
romantiska komedier är bäst, eller bara romantiska, älska (a)
 
anonym;
Vad är viktigast i era liv?
ähm, de finns ju mkt men familj vänner och kärlek typ ;)

Fest eller hemma kväll med pojkvänn/flickvänn?
om jag skulle ha en pojkvän skulle jag nog hällre mysa med han.

amanda;
amanda tångring är bäst, asså bara så ni vet :)<3
och nej amanda, du är inte bäst... haha (;<3

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0