I <3 COLA

Hahaha, jag har egentligen aldrig tyckt om cola, har alltid tyckt att det är jätte äckligt osv. Men till min systers stora glädje så har jag börjat dricka de nu detta år och jag ÄLSKAR DET! Haha men anyway, idag har jag och emma bara tagit det lungt och kollat på björn gustavsson dvdn, vi har även skrattat ihjäl oss som vanligt och druckit cola.. En sak som jag fick damp skratt över var ett "inslag" från parlamentet men björngustavsson. HAHA ni kommer att DÖ!! :D
Men ska snart äta och sen träffa emma, vet inte om amanda ska va med också. Länge sen det var man träffade henne.. Men alltid roligt! jaja, skriver lite senare, kissies /Miriam

Lägger upp videon lite senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0