I'm flying, my heart is taking over

En låt som går om och om i mitt rum just nu är Higher med Erik<3 Älskar låten!! 
Idag har jag bara tagit det lugnt faktiskt, känns faktiskt ganska bra att terminen äntligen är slut snart, jag tycker personligen att det gått bättre för mig i skolan i år och tydligen så tycker lärarna det också! Juste, idag på engelskan hade jag, Linda och Linnea lite tråkigt så Linnea började "cp:a" sig! Haha, det var väldigt roligt, jag har det  faktiskt på video och om ni skulle sett de skulle ni garvat ihjäl er! Men nu är det så att jag har lovat inte lägga ut den och man får hålla det man lovar, eller hur? :) Men nu ska jag sova, godnatt alla söta där ute i vinter mörkret! <3 /Miriam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0