jag fyller år imorgon

Hej alla snygga där ute!

Vill ni veta en rolig grej? det är nyår imorgon men även min födelsedag, så jag blir 16år!! :D Igår så va vi bara hemma hos Simon och kollade på film, lite små mysigt. Sen när jag kom hem så började jag, Amanda (min syster), Jennifer och Emil kolla på väääääääldigt gamla bilder på våran data som seedan blev att vi började prata minnen. Sen typ vid två när Jennifer hade gått hem så började jag, Emil, Amanda och Alex (min storebror) spela med andra ord. De spelade vi kanske i någon timme eller något och GISSA VILKA SOM VANN? Jag och Emil såklart, ÄÄÄÄÄGD Amanda! Men sen iaf så gick alla och la sig förutom jag och Amanda som fortsatte prata minnen och sen gick satte vi på sällskapsresan, så jävla rolig film asså! Efter inte ens halva filmen tror jag så var vi så trötta att vi bestämde oss för att sova. Så jag somnade typ vid 5 eller något. Men jag har ändå pallrat mig upp nu för en timme sen, fast jag är så trött att jag skulle kunna dö! :( Menmen, nu ska jag ringa Emmapemma för vi måste fixa lite saker idag :) hörs senare, kissies /Miriam 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0