read my body language

Hej sötnosar!

Då var det äntligen fredag, jätte skönt enligt mig! Det har varit en ganska skön skoldag idag, vi började med hälsa där jag har promenad, det var väl okej förutom att jag frös så in i helvete! Efter det hade vi spanska, då gick vi till gården och kollade på Harry Potter och fick fika, jätte gott. Sen hade vi no och svenska, helt okej. Vi gjorde inte speciellt mycket så det var riktigt skönt! Sen var det lunch och sedan so. Där vi fick reda på vad vi hade fått för resultat på aktie tävlingen, jag var sämst! Sen hade vi bara klassråd och sen slutade vi runt halv tre eller något. Efter skolan bestämde jag, Emma och Amanda oss för att gå till meddo och sola. Typ ett halvår sen jag solade, men det var sjukt skönt, man såg pyttelite skillnad men whatever. Sen så gick vi hem till Emma och gjorde inte speciellt mycket. Kom hem därifrån för kanske 45 minuter sen och ska snart äta. Men skriver sen, kissies<3 /Miriam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0