söndag 27 december

hello cuties

Idag har jag varit i centrum med min syster och sen drog vi till meddo och solade, S-K-Ö-N-T! kom väl hem för en stund sen och vet faktiskt inte vad jag ska göra ikväll. Något roligt hoppas jag, har försökt få tag på Emma men den jäveln svarar ju inte i telefonen :/.
Men jag kan berätta lite om vad jag köpte igår när vi va i stinsen, det som fick komma med hem var; En håraccesorar i form av en rosett med nitar från ginatricot, lackleggins från ginatricot, en oversize vit stickad tröja från ginatricot, underkläder från ginatricot, ett spetslinne från ginatricot och till sist en skitsnygg oversize kavaj från veromoda. Om ni undrade varför jag köpte så mycket från ginatricot så var de för att jag hade presentkort där ;). Men jag skriver lite senare. Kissies /Miriam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0