söndag

helluu. vi har precis vaknat. mirre ligger och hälsar där bak i sängen haha. vi kollar på film och sådär vilket vi nog ska göra hela dan, bara ta de lungt. sköntskönt.

kan berätta lite om gårdagen. börja med att jag och mirre vakna, hemma hos mig. kommer inte ihåg va vi gjorde sen? iaf, sen på kvällen hade vi bestämt med mickis. då sa även blanck att vi skulle gå till ica, så vi gick till ica då även linnea hänka. vi stötte på adle en snabbis som skulle lana, haha köpt typ 20 energidrickor eller nått xD efter de kom linus också så gick vi hem till mig, satte på ice age :D bästa filmen ever. sen kom fredrik, och då ringde sara amanda och mickis också, så dom fick också va med ofc. efter filmen satte vi på singstar, hahha lät ju såå bra också! haha men ah, orkar inte skriva mer. blanck och linus som va kvar sist med mig och mirre gick väll hem halv 2 nångång?

nu ska jag kolla på film igen, sen duscha och äta frukost. puusss <3 /emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0