cause i didn't do anything to hurt you..

Hallå där, kom precis hem typ. Igår så var jag först med Matilda. Vi kollade på American History X, konstig film! Sen så skulle Matilda hem vid nio så då gick jag och träffade Emma och Amanda, roligt som alltid. Jag var på ganska dåligt humör, pga olika anledningar men dom muntrade upp mig! :D Sen började vi kolla på OC, klockan var inte ens mycket men alla somnade, jag sov i mina kläder (lackleggins osv) och med en filt, medan Emma sov utan kudde och typ ramlade ner på golvet när hon skulle hämta något eller liknande. Men Amanda sov ensam i Emmas säng, orättvist! :D Men snart ska jag fixa i ordning mig sen ska jag åka och fika med några i min släkt. Efter det ska jag träffa Emma och Amanda igen tror jag, fun fun fun! Men vi hörs  senare sötnosar. /Miriam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0