/Miriam

1. vad heter du? Miriam Erica Fogde
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Gabriella är fint
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Mercedes typ.. :$
4. vilket stjärntecken är du? stenbock
5. vilken årgång är du? 93a
6. vart bor du? Väsby
7. bott utomlands? Nej, men jag vill
8. flyttat antal gånger? 3 gånger typ
9. vart skulle du vilja bo? stan typ
10. vilken skolklass? nian
11. vad vill du bli när du blir äldre? Journalist eller något

UTSEENDE
1. hur lång är du? 174 typ
2. hur mycket väger du? det håller jag för mig själv
3. hårfärg och frisyr? Mörkbrunt, ganska långt
4. ögonfärg? Blåa
5. mest nöjd med? Mina lår typ
6. minst nöjd med? ...
7. skostorlek? 38/39
8. glasögon? Ska egentligen ha det, men jag använder mina aldrig
9. har du några piercingar/tatueringar? Nej, men jag vill pierca tungan

FAVORITER
1. filmer? Pearl Harbor
2. låtar? Olika
3. årstider? Sommar
4. mat/dryck? Colaaa
5. djur? Hund
6. färg? Svart typ
7. parfym? Armani
8. tv-program?  Despo och typ gossip girl
9. ämne i skolan? Svenska
10. sysselsättning? Olika

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Svart dunjacka
2. vad använder du just nu för skor? Uggs och stövlar
3. favoritfärg på kläder? Svart och typ lite olika färger
4. favoritmaterial på kläder? ingen aning
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Vet inte
6. favoritaffärer? Har inga sådana
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika
8. favoritmärke? Inget
9. vad har du för byxstorlek? Ingen aning
10. vad har du för tröjstorlek? 36 typ

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? litet/Mittemellan
2. vilken färg på tapeterna? Vita och en mönstertapet
3. vilka färger går rummet i i övrigt? lila osv
4. favoritmöbel i rummet och varför? Min sääng, för den är skööön!
5. vad vill du ändra där inne? Större rum och STÖRRE garderob
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Ja
b) video/dvd? Ja
c) dator? Ja
d) stereo? Nej
e) telefon? Nej
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Trädgården
8. vad gör du oftast i ditt rum? Sover
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Min huuund
10. favoritpryl i rummet? Min dator

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Stig
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? Busskort, bankomat kort, nycklar och typ lypsyl
b) skolväska just nu? Ingenting just nu
c) handväska eller liknande just nu? lite smink typ
3. vad är du beroende av? mina vänner
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? vet inte vad det heter
6. vad tror du på? allt
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristen (?)
8. vad köpte du senast? Cola
9. har du nåt husdjur? Ja, hund och kaniner
10. vad bor du i? bor i två hus

GREJER
plånbok: Svart
tandborste: grön och rosa 
smycken: ett halsband som jag fick i födelsedagspresent
solglasögon: Inga just nu
underkläder: Spets
nagellack: Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0