onsdag

Godmorgon.
Jag börjar skolan om en timme ungefär, börjar dagen med handledning med min gamla klass, trevligt trevligt. Efter det så har vi svenska där vi bara ska läsa våran läsebok, just nu håller jag på att läsa en bok som heter ungen. Jag vet inte vad jag tycker om den än, har inte riktigt kommit in i den. Efter svenskan har vi lunch, en lång lunch på 1 timme och 45 minuter. Det blir rätt långtråkigt att ha så lång rast och lärarana har tänkt sig att vi ska sitta och plugga då, men vem pallar göra det? ingen förmodligen. Men iallafall efter lunchen har vi matte, sen idrott och sen till sist har vi språk, jag har ju spanska som språk och jag är jätte dålig! Var jätte nära på att få IG i spanska i höstas. Men jag kämpar på som vanligt. Men nu måste jag sätta på mig lite kläder, sminka mig och sen äta frukost. Vi hörs senare, puss /Miriam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0