vad har hänt med mig?

Jag känner mig tom på något sätt, har ni någon gång känt så? Man känner att ibland är lusten till att finnas väldigt låg och man överväger att göra saker som man egentligen inte vågar. Jag känner mig verkligen tom, som om alla mina känslor, minnen och allt annat bara har försvunnit. Låter jätte konstigt, jag vet! Känns även konstigt när jag tittar tillbaka till året som gått, alltså 2009. I början av 2009 var jag ganska osäker och hade inte speciellt bra självförtroende och när året gick mot sitt slut var jag självsäker och självförtroendet var i topp, okej vissa saker kommer man alltid ha komplex över men jag var ändå nöjd med mig själv på något sätt. Fatta egentligen hur mycket man kan förändras på ett år. Äsch nu blir den här texten alldeles för sentimental och filosoferande, men man ska ju alltid sluta när man är på topp ellerhur? hahah. Men nu ska jag sova, puss<3 /Miriam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0