/emma

1. Jag har insett att min senaste kyss... va inge speciellt 
2. Jag lyssnar på... muusik
3. Jag pratar... när jag inte är tyst
4. Jag älskar/tycker om... mina kompisar, familj osv
5. Min första riktiga kyss... va mys
6. Jag avskyr när folk frågar... onödiga frågor 
7. Kärlek är... vet inte? bra när man väl känner den.
8. Någonstans, tänker någon på... mig? :P
9. Jag kommer alltid att... heta emma ;P
10. Jag är hemligt förälskad i... hemligt?
11. Sist jag grät var... rätt länge sen
12. Min mobiltelefon är... silverlig (stavning?) hah
13. När jag vaknar på morgonen... vill jag sova..
14. Innan jag går och lägger mig... borstar jag tänderna
15. Just nu tänker jag på... på igår och att jag mår illa ;s
16. Bebisar... är gulliga
17. Idag har jag... badat, kollat på film, data, vilat, vart med amanda eftersom hon sov över
18. I kväll har jag... är inte kväll än, men ska vila
19. I morgon kommer jag... inget bestämt
20. Jag vill verkligen... få bort illamåendet och mysa med nån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0