sista dagen på lovet

Tja!

Jag vet att jag inte har skrivit mycket på sista tiden men jag har varken haft lust eller tid. Men nu är det sista dagen på lovet och jag längtar verkligen inte tillbaka till skolan. Dom tre p:na kommer alltid när man börjar skolan, plugg, prov och problem.. Men nu på lovet har jag faktiskt varit lite duktig tycker jag, jag har pluggat på mitt no prov som jag har på fredag och sen har jag skrivit en bokrecension om Elsas Mode, som min pappa tycker va jätte bra och Emma tycker att det är MVG matrial. Så jag får hoppas på det bästa helt enkelt. Hur är med med mig annars då? Jo det är faktiskt ganska bra, jag mår olika från dag till dag men de gör väl alla? Men bara för att jag inte har skrivit på ett tag kan jag bjuda på ett par bilder från nyår. ocensuerat.. /Miriam





nykter flicka! :D


I LOVE YOU! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0